tisdag 18 januari 2011

Morgonens bestyr...

Ja då va Tilda lämnad på dagis, frukost i min mage o lite youghort i
Teos mage... Nu hoppas jag att han kan somna så jag kan städa vagnen
som vi förhoppningsvis blir av med idag! Teo somnade nämligen till i
vagnen på väg hem från dagis men ICKE att han skulle få sova då ;)
bättre att sova i sin säng!

Det som göms i snö kommer fram i tö...finns där ett ordspråk som
heter! Mmm d kan man lugnt påstå, överallt där man går nu gäller
det att se upp vart man sätter fötterna!! Hundbajs precis överallt!!
Rätt äckligt!
Jag kanske inte borde klaga för jag e nog inte den bästa heller på
att ta upp Nelson bajs men en sak är säker, bajsar han på gång
eller cykelbanan plockar jag faktiskt upp det! Vi har en hund som
helst bajsar in under buskar o träd och dit under går iaf inte jag o
plockar upp..,bra kompost eller gödsel till buskarna ;) men varför
plockar man inte upp efter sin hund om den sätter sig på gångbanan?!
Kul och komma hem med hundskit under skorna, barnens skor och hjulen
på vagnen?! Najs att rulla in vagnen i lägenheten då? Nä skulle
inte tro d!!!!

Nog om detta skitsnack ;)

Dags att lägga Teo tillrätta igen.... Ha en fortsatt bra Tisdag!

Inga kommentarer: