måndag 17 januari 2011

Sagostund!

Dagen flöt väl på relativt snabbt efter promenaden till centrum!
Nu ikväll har vi haft en liten sagostund som dessvärre fick ett
abrupt slut när både jag o Teo började blöda!!
Teo råkade slå sönder ett öra på en av Tildas Hello Kitty
kaffekopp, jag stack mig på en vass porslinsbit när jag skulle ta det
från sängen...aj! Gick för att sätta plåster på och sen skulle
jag sätta mig ner o fortsätta läsa men upptäcker då att lilleman
oxå skurit sig :(
Plåster på en snart ettåring är inte det lättaste! Hoppas bara att
det inte sitter kvar ngn bit i fingret, inte lättaste att upptäcka!
Får hålla koll på såret... Btw plåstret åker av till natten!
Nu är det dags att sätta på Tilda nattlinnet o invänta nattningen!
Hoppas på en bättre nattsömn för oss allihopa!

Inga kommentarer: