tisdag 18 januari 2011

Söta rara barn!

Hämtade Tilda från dagiset direkt på vägen hem från stan! Gick
inom affären sen hem... Istället för att stå o åka snålskjuts
ville hon gå, efter ett tag säger titta mamma, hundebajs..äääh va
äckligt! Jo det kunde jag hålla med om! Vet inte hur många ggr hon
sa akta mamma, bajs!! ;)
Väl inne på gården säger jag till henne: titta Tilda, dom har tagit
bort granen! Varpå Tilda tittar noga o säger: kära nån då! ...
Haha gullunge <3
i hissen ber jag henne trycka på knappen o hon säger: kan inte jag e
bara liten..... O sen hoppar hon som en galning...stannar upp o säger
förtvivlat; jag blev inte jättestor :( jag är fortfarande bara liten!

Ibland e dom bara för goa med sina kommentarer!

Dags att ta tag i köket o matlagningen!
Tjillevippen!

Inga kommentarer: