fredag 28 januari 2011

Fredags morgon

...o jag kan inte somna om!
Barnen sover vidare men sjuklingen till mamma får ingen sömn efter
att ha gett lilleman nappen!
Får väl njuta av min första kopp kaffe då i lugn och ro.. Hihi
Fredag igen, veckorna går så fort tycker jag. Idag är det dagis som
gäller för sessan och för mig o Teo blir d nog en lugn hemma dag så
vi kan kurera oss!
Hoppas han är feberfri idag.... Jag mår väl inte direkt bättre jag
heller förstås, ont i varje led ( känner mig som en sluten 90-
åring ) fryser och hostar! Blir nog att man får ringa o avboka sin
jobbetid på söndag tyvärr :(

Annars händer här inte så mkt i helgen, jag ska ut på lördag o
leta presenter till våra barn som fyller år snart! Tilda fyller 3
redan på tisdag och Teo 1 år den 12/2.
Kalas ska hållas för båda barnen nästa helg, ena dagen släkten och
andra dagen barnkalas med kompisar :)
Det är stort o spännande tycker Tilda som längtar, hon har själv
fått bestämma maten o vad vi ska ha till efterrätt, bestämmt vilka
som ska komma :)
Stora tjejen nu ;)

Nä nu ska jag njuta kaffet!
Ha en bra fredag och helg....

Inga kommentarer: