måndag 31 januari 2011

God morgon Måndag

Ja då var det Måndag igen och en ny vecka tar fart!
Mkt som händer denna vecka....mest till helgen förstås!
Jag har bara 2 veckor kvar av mammaledigheten sen är det 2 veckor
semester innan allvaret börjar den 1 mars!

Idag fick gubben ta buss till jobbet då jag och barnen ska köra o
fixa bilen hos en bekant ( kan man säga så när det eg är en väns
storebror?! ) hoppas bara han kan lags det!?!
Sen blir d till att hämta hem maken i eftermiddag så han slipper ta
buss hem oxå!
Imorgon är det dagis för Tilda och en stor dag, hon fyller ju 3 år
så d blir frukost på sängen innan gubben far till jobb samt en
present till henne :) resten får hon när hon kommer hem fr dagis! ;)
Jag ska äntligen få vid gjort mina naglar igen *överlycklig*..över
1 år sen sist! Lyxen man har råd med när man jobbar!
Sen blir d lugnt fram tills på fredag!
Storstäd delux antingen fredag kväll eller lördag fm, kalas för
släkten på lördag och sen kalas för barnens kompisar på söndag!
Hektisk helg!

Nu ska jag fortsätta njuta kaffet i lugnet och ensamheten!

Inga kommentarer: