fredag 14 januari 2011

Fredag

God förmiddag!
Denna fredag har jag hunnit med att lämna Tilda på dagis, besökt
Teos avdelning (och tildas), tvättat och varit på Jägersro center!
Jag och Teo gick mest och tittade i affärerna och sen var vi inom Coop
och handla lite förnödenheter!
Teo vilade en liten stund under trippen men inte alls så länge som
jag hade hoppats på men han skötte sig exemplariskt! :) Min lilla
spidermonkey ;)
Väl hemma igen vid halv ett fick vi båda lunch i våra magar, och Teo
har somnat i sin säng!
Jag funderar på att blunda lite jag med innan det är dags att hämta
hem sessan från dagis.... Eller så tar jag tag i tvätten och
köket?!? Hmm....
Igår kom Emilia över för att klippa både Tilda och mig, Tindra
följde oxå med så barnen fick lekt en stund innan sängdags!
Tilda blev fin och det viktigaste av allt är att hon nu kan se utan
att ha håret ivägen :) och mitt hår klippte hon en bra bit
på....kanske 1dm och shit va kort det blev ;) men det växer ut igen.,,
Tack Emilia! Du kommer bli en bra frisör och jag lovar att bli din
första kund när du öppnar eget ;)
Nä nu ska jag göra lite nytta...eller inte ;)
Ah, vill även passa på att önska svägerskan med familj en
problemfri biltur till österrike inatt och hoppas ni får en bra
skidvecka! Kör försiktigt!

Ha en skön fredag och helg, kanske skriver jag nåt mer inlägg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt vår son är!:)