torsdag 27 januari 2011

God morgon....

.....Eller kanske inte så god!
2 av 3 har feber här hemma....Tilda är än så länge feberfri!
När lilleman vaknade tyckte jag att han kändes lite varm så fram med
termometern och visst stämde min känsla...feber! Tjohoo vad vi kommer
ha en fun dag idag!
Jag känner mig inte ett dugg bättre men med 2 Ipren klarar man allt i
ngra timmar iaf! ;)
Så det blir en hemma dag idag...tycker dock synd om Tilda som får
spendera sin lediga dag bland sjuklingar :(
Får väl ta fram pyssel boxarna!

Nåväl....
Nu ska jag inte klaga, kunde varit värre.....
Btw, maken körde hemifrån utan både Jobbmobil och privatmobil! Och i
tron nästan att det var fredag ;) sorry Honey men d e faktiskt bara
torsdag! Hihi....
Skickade ett mess till hans kollega från jockes mobil att han skulle
fråga om han inte glömt ngt....;) så han dyker nog snart upp hemma
igen!

Ha en bra torsdag gott folk!

Inga kommentarer: