måndag 17 januari 2011

Ny vecka!

God morgon blogg!
Idag vill jag helst bara dra täcket över huvudet igen, ha maken hemma!
Natten har varit mycket jobbig....vet att jag inte ska klaga men
ibland måste man få!
Vår dotter kom in till oss runt tolvtiden och grät, skrek o gormade,
klagade på ont i örat denna natt! Suck.... Vi satte två kuddar under
huvudet men d hjälpte inte mkt, jag gick upp o satte Tilda i knäet o
det verkade hjälpa lite, halv tre gjorde vi ett försök till att gå
o lägga oss och det funkade nog! Kl 03 somnade hon och kl 07 vaknade
lilleman men jag låg kvar o drog mig, maken var ju uppe!
Så 4 timmars sömn, huvudvärk gör mig inte till ngn glad människa
idag....men måste försöka hålla skenet uppe för barnens skull!
Bara att acceptera o gilla läget.....
Blir en lugn hemma dag idag, en tur till centrum d e allt!
Ha en bra måndag gott folk..
Nu ska jag återgå till lilleman o blöjbyte o påklädning!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: