måndag 24 januari 2011

Måndag kväll

God afton kära blogg!
Dagen har gått i en rasande fart tycker jag med viss besvikelse!
Väntade mig att få min lönespec idag men inget damp ner i
brevinkastet :( vill ju veta vad jag tjänade ihopa i december :/ nu
går tankarna att jag inte kommer få nåt! Får ju alltid en lönespec
dagen innan utbetalning trots att jag får ut typ 0:- för att jag e
mammaledig!
Men ja vi får väl se då....

Läkarbesöket med Teo idag gick väl som förväntat!
Finns inte mkt mer att göra än att typ vänta ut det och fortsätta
på samma linje som vi redan gör! Stackars pojk, få leva på
blåbärsoppa o majsvälling :( men det ska nog snart bli bättre....
Förhoppningsvis!

Nu sitter vi här i soffan o har tvn på, familjen annorlunda visas
visst!
Får väl titta lite på d o njuta av lugnet nu när barnen sover.....

Ha en fortsatt bra kväll!

1 kommentar:

Ewa sa...

Du kan variera hans blåbärssoppa med frysta blåbär som man tinar upp eller blåbärs pure som han kan ha i gröt eller bara så där. =)