måndag 3 januari 2011

God kväll

Sitter i skrivandets stund och nattar vår prinsessa...blev sen
nattning pga hon hade sin bästa kompis här ikväll :)
Fick ett telefonsamtal för en liten stund sen, ett positivt
sådant....av chefen :)
Hon tog sig tid att ringa o berätta att hon haft samtal med kollegan
som jobba natten till nyår med mig! Och gett klara direktiv om vad som
egentligen gäller på natten...vilket jag tycker borde vara en
självklarhet för alla när man inte har sovande jour dvs! Men
tydligen måste det förklaras ordentligt för vissa och han bedyrade
att det inte skulle upprepas. Well well.... Det positiva är att jag
fick mkt positiv feedback för dom 4 nätter jag jobbat hittills och
det känns jättebra att få höra, inte ofta en chef berömmer! Och
jag ska prova natt i 6 månader fr.o.m. 1 mars då den som har den
natten vill prova jobba dag :D överlycklig e jag...... Men detta
innebär oxå att jag kommer jobba mkt med han den dära som försvann
natten till nyår ;)
Hur ofta har en chef ringt hem till dig klockan 20 och berättar om ett
sånt möte, ger positiva feedback och erbjuder natt tjänst? Det är
minsann första gången här......
Så ikväll lever jag på detta ;)

Inga kommentarer: