söndag 23 januari 2011

Hallå Söndag!

Ja jag håller på att ändra lite i bloggens design som ni kanske kan se...tror jag är rätt så nöjd nu med min header!
Eller vad tycker ni?

Tiden bara rinner iväg när man är inne i CS3 och leker ;) Verkligen älskar att hålla på med scrapbooking, sist jag sysslade med detta var när jag precis fått Tilda vill jag minnas! Och det var typ 3 år sen sist jag scrappa....hihi!

Nåväl, morgonen har blivit förmiddag....Teo vilar och gubben likaså, Tilda tittar på tecknat och jag har pysslat i Photoshop och nu sitter jag här o skriver ett litet inlägg så ni vet att jag lever ;)
Har ju skämt bort er med många inlägg per dag nu ett tag! haha.....

Men tycker ni är dåliga på att lämna en liten kommentar efter er, men visst man kan inte önska för mkt när man själv är grymt dålig på att lämna kommentar tillbaka ;) Men jag lovar att bättra mig om Ni oxå lovar att bättra er ;)

Teo´s diarré fortsätter trots ändrad kost, stjärten ser väl ungefär likadan ut som igår ... varken sämre eller bättre för tillfället!
Ser ut som det blir ett besök till doktorn imorgon för honom så dom kan ta reda på varför diarrén fortsätter!
Iaf tur att han äter och dricker, annars hade jag varit rejällt oroad idag......

Och nu har Tilda somnat i soffan =)

Morgonen har sett ut ungefär så här: Uppstigning, frukost, undanplock,kaffedrick, tvättvikning och delux städning dvs både dammsugning och golvtvätt!
Medans jag städade så gick älsk med barnen till affären så jag fick lite lugn och ro....

Nu tänkte jag gå å sätta på en kopp kaffe men vi hörs säkert senare igen!

Inga kommentarer: