onsdag 26 januari 2011

God förmiddag

Sitter här o huttrar som ett asplöv trots massvis med kläder på mig samt en morgonrock! Feberfrossan gör sig påmind så fort jag rör en ögonfrans typ....försökte vila när nu Teo sover men det gick bara inte!
Nu har jag druckit en kopp varm choklad men den verkar inte heller ha hjälpt särskilt bra, nu står hoppet till att batteriet på datorn ska bli så pass varmt att det kan lyckas värma mig lite ;)
Ont i varje liten led i kroppen har jag oxå....skit jobbigt!
Gud vad jag känner mig ömklig och liten just nu =) bara måste få beklaga mig lite.......
Vid sådana här tillfällen önskar man att man inte hade ngra barn så man kunde kurera sig i lugn och ro...MEN nu har man dessa söta små änglar så det är bara till att gilla läget och försöka göra det bästa av det helt enkelt!
O så ska jag jobba på söndag...hoppas verkligen jag inte blir värre tills dess! Vill inte vara sjuk, hatar att va sjuk.......
Teo sover än men han vaknar säkert alldeles strax och då ska han aktiveras.....hmm.....med ngt, få lunch o så vidare!
Nu ska jag sluta med detta beklagande inlägget ;)
Ha en fortsatt bra Onsdag gott folk.......

Inga kommentarer: