tisdag 9 mars 2010

Eftermiddagen...

Jag kom aldrig iväg till Bvc idag, när jag lämnat Tilda på dagis imorse och kom innanför dörren kräkte jag som en kalv. Hann precis in på toaletten....
Antar att det är allt slem som ska komma upp nu som legat o grott i lungan! Har tack o lov inte kräkt sen dess!
Så dagen idag har spenderats på soffan i princip.......har varken städat eller tvättat idag, har dock hängt upp ytterst lite tvätt i badrummet!
Nu håller jag på att laga middag till mig o dottern, maken min jobbar över idag så ingen mat till honom.
På menyn står det potatis, fiskpinnar och hollandaisesås med en skvätt citron! *mums*

Här har vi Teo i "grottan", sovandes....och en busfia, precis hemkomna från dagiset!
En sötis prins ligger o tittar sig omkring

En söt sessa provar sina nya kläder och en sötis prins som tittar sig omkring

Maken min blir tydligen väldigt sen hem idag så jag antar att jag får försöka natta Tilda och hoppas att Teo håller sig lugn den stunden!
Nu ska jag återgå till matlagandet!
CIAO!!!

Inga kommentarer: