måndag 8 mars 2010

Måndag och ny vecka...

...sitter här o väntar på att svärmor ska komma upp o passa Teo en stund medans jag vilar lite.
Tilda är på dagis och henne ska jag hämta klockan 15.
Mamma o Thore var här på 11-kaffet =) och jag passade på att gå ut me vovven utan barnvagn för en gångs skull! D va skönt.
Nu sitter jag här o slötittar på tv o skriver lite här!
Har dock inte så mkt att skriva om idag........blir en lugn dag utan tvätt o städ faktiskt!
Imorgon väntar ett BVC besök och vägning av lilleman, blev ju inget av d förra veckan så d ska bli spännande o se va han väger!
Nu lämnar jag er med lite foton som togs i morse....


Tilda är trött på att mammsen hela tiden ska ta foto på henne
...haha, redo för dagis!


I morse när klockan slog 06 och jag satt i köket och försökte få Teo att somna tittade jag ut och fann detta mysko-fenomen på himlen, det såg nästan ut som om det brann på himlen. Var svårt att fånga det på foto men gjorde iaf ett försök! Himla vackert var det att titta på innan solen gick upp!


En trött men ledsen Teo kl. 05,30 med världens sötaste fossing i fokus! =)

CIAO!!!

Inga kommentarer: