onsdag 17 mars 2010

Halva veckan gången!

God förmiddag!
I dag är det Onsdag och halva veckan avverkad...dagarna bara springer förbi och det känns som om man inte riktigt hinner med!
I måndags var jag på återbesök hos läkaren och det visade inget på lungorna längre, så nu väntar jag på en röntgen-tid i april innan nästa återbesök!
I går hände inte så mkt, jag o Teo tog det lugnt medans Tilda var på dagis....på eftermiddagen kom Hanna och Johanna på ett snabb-besök för att låna Tildas hörselskydd då dom skulle på hockey!
Idag är Tilda ledig från dagis. Just nu sover bägge barnen här bredvid, Tilda somnade i soffan medans hon tittade på Dora...hihi...e man uppe före sex på morgonen så blir man nog trötter när klockan närmar sig elva =)
Teo börjar dock att vrida o vända på sig nu, antar att det är dags för mat snart....Han äter med exakt 3 timmars mellanrum. Minns att Tilda åt nästan varannan timma när hon var nyfödd....
Nätterna går rätt så hyfsat faktiskt, ska inte klaga!
Han äter sista målet för kvällen/natten kl 22, nästa måltid är mellan 01-02 därefter är det mellan 04-05 och sen vaknar han mellan 06-07...äter frukosten runt halv åtta åtta och sover fram tills nu typ.... =) känns rätt ok faktiskt!
Imorgon ska vi till BVC för mätning och vägning, ska även då passa på att fråga om hans förkylning och variga ögon...dock ser det bättre ut idag i ögonen!
Nu snart får vi besök av mammsen som ska komma hit o underhålla Tilda lite idag så jag kan få gjort lite smått o gott....
Solen skiner ju idag igen så man får väl passa på att gå ut en runda sen...tror även Tilda ska få besöka en lekplats, då blir hon nog glad =)
Vid fyra tiden idag ska Jocke äntligen till läkaren för att kolla upp hans onda hals....han har haft ont hur länge som och kännt sig krasslig ett långt tag nu..precis som vi andra.......nu har jag äntligen blivit frisk så jag vill inte få ngt igen! Vi får se vad dom kommer fram till! Återkommer ikväll med svaret! =)
Nu tänkte jag avsluta, lämnar er med ngra foton!
Njut ordentligt nu med solen!!!
CIAO!!!

Klätterapan Tilda...ska klättra överallt o ingenstans! Busfian


Pappsen har fått äran att mata Teo

Vackra Teo sover gott....som vanligt! ;)

Inga kommentarer: