fredag 19 mars 2010

Kvällen är här...

Blir nog bara bilder i detta inlägg...ni har ju fått 3 inlägg före detta! =) Idag har jag tagit igen mig från gårdagens bortfall av inlägg! ...hehe.

Här har vi måltiden med ett glas vitt vin till, potatisgratäng med fläskfilé och rödvinssås....mumma

Här har vi en flitig make som ställer ner i diskmaskinen efter måltiden så d blir rent o fint igen i köket...han sköter sig ;)

Här har vi en trött prins som somnat till sist efter mkt knorrande och gråt! Vet inte vad som fattas vår pojk denna fredag!

Puss pappa =) Vad bilden inte visar är att hon precis visat sin rinnande näsa och vill torka av det nånstans...haha!

Å här har vi 2 barns mamman....hatar va me på bild men får ju bjuda er nångång på en nytagen bild av mig ...haha.

Nu får jag nog gå å se om gubben somnat i fåtöljen inne hos Tilda, det är ett vanligt fenomen nu förtiden när han nattar vår söta dotter! hihi...Han kan verkligen inte hålla sig vaken när han nattar henne. Och dessutom ska han ta Teo inatt så jag får EN natts oavbruten sömn för att hämta lite energi till resterande 6 dagar =) Visserligen får jag vakna en gång för att lyfta upp Tilda i vår säng, för inte lär hon bryta trenden att dyka upp fast man kan ju ha tur =)

CIAO!!!

2 kommentarer:

Hanna, mamma till Ellen sa...

Sådär ja nu är ordningen återställd ;) ha en mysig helg ni med, hälsa! ciao

hanna, mamma till Ellen sa...

hahah ja vi tyckte det va så snygg passform på sjukhusets mysbyxor så Anders packade ner ett par när han blev utskriven, tycke vi han var värd haha ;) va hittar ni på i regnet?? puss o kram