måndag 22 mars 2010

Inte många knop...

Drömmer mig bort.....här skulle man vilja vara just nu =)
Dagen har inte gått i många knop, har mest bara slappat och vilat faktiskt!
Tog tag i den lilla disken precis och snart är det dags att klä lilleman för en liten promenad till storasysters dagis!
Dags att hämta hem vildingen...hihi.
Ser att solen lyser lite nu och har fått höra på omvägar att det är vår i luften!
Det är nice!!!
Tror allt det är dags att hänga undan vinterkläderna nu?!?!
Nä, dags att klä lilleman....
Ha en skön måndag!
CIAO!!!

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Hej! Det blir en liten flicka =) Namnvalen är hemliga och det är bara jag o mannen min som vet. Kändes bäst så =).
Här nere i södern känns det som vår faktiskt! Underbart. Nu går det nog bara åt det varmare =)
KRAM

Alexandra sa...

Jag bor vid värnhem =) Vi ska dock flytta till lund i maj/juni. Ska bli skönt. Kram

Hanna, mamma till Ellen sa...

haha jag vet... orkade verkligen inte laga mat så blev mackor från espressohouse, jäkligt nice! har inga direkta planer imorrn heller! va sägs om en dejt på mobilia!? :) vill snusa lite på teo haha :) puss