tisdag 9 mars 2010

God morgon Tisdag!

God morgon kära bloggläsare!

Morgonen börjar hos oss redan klockan 05,30 idag...igen...Teo vägrar somna om så det blir till att bli uppe trots att man är trött och sliten med en grym huvudvärk!
Det ljuva mammalivet kallas det visst för.......hehe.
Så första kaffekoppen var drucken redan innan klockan hunnit slå 06, nu är jag inne på min 3e!

Här har jag tagit en söt liten panorama bild med mina älskade små barn!
En Teo som äter frukost-ersättningen och en Tilda som tittar på sin nya Dora film!
Teo äter sin morgon-ersättning på sköna kudden, tryggt liggandes i mammas knä!
Och en pigg lärka, uppstigen 06, tittar på nya Dora!
Igår var jag på Coop Jägersro och handlade lite blöjor o sånt, gick inom Lindex och denna söta prickiga tröja och fräcka hänglse-jeans fick slinka ner bland blöjorna! =)


Idag händer inte så mkt mer än att svärmor ska köra mig och Teo till BVC för vägning och mätning, ska bli spännande o hur mkt han har vuxit på nästan 2 veckor!
Jag återkommer med den informationen.
Nu ska jag joina maken min med en kopp kaffe innan han ska köra till jobbet.
Ha en skön Tisdag, hoppas solen vill lysa på oss idag igen!

CIAO!!!

Inga kommentarer: