onsdag 10 mars 2010

God morgon onsdag!

Idag fick man lite sovmorgon, ända till 07,15 =) Dock hade jag varit vaken mellan 4-5,30 typ så utvilad vet jag ju inte precis om jag är! men men
Idag händer inte så mkt, Tilda är hemma från dagis idag och mamma o thore kommer över en stund...
Hoppas dom stannar ett tag =)
Ska försöka få lite städat o tvättat idag då jag inte fick gjort det igår.
Nu börjar Teo gny o vakna till liv igen så jag får väl avsluta här nu antar jag....Han har börjar sova dåligt och i korta perioder! Han vill ha närhet hela tiden för att han ska kunna sova, dessvärre är det lite tufft att gå runt o bära på honom när Tilda också behöver uppmärksamhet.
Nu springer Tilda till lillebror för att ge bappen då han gråter ... naw pluttan! Hon är så mån om sin lillebror, ska pussas o kramas och hålla!
En riktit stolt storasyster är hon!


Tilda tittar på Dora , hon börjar få långt hår och jag kan få börja sätta upp det =)


En liten prins, snart 1 månad! Stor har han blivit oxå!

Hoppas solen tittar fram lite idag på eftermiddagen så man kan gå ut o gå en liten promenad me barnen o hunden! Vill inte ha d kallt o grå mulet, vill ha sol...vill vill vill!
CIAO!!!

1 kommentar:

hanna, mamma till Ellen sa...

du har ju blivit riktigt duktig här med bloggandet ;) jag fick också sovmorgon idag, vi har precis stigit upp!!! kramkram