söndag 14 mars 2010

Ljuva söndag!

God morgon sköna söndag!

Finns det ngt vackrare än att vakna till en soluppgång? Det ser ut till att bli en vacker solig dag idag!
Får nog bli en långpromenad om vädret håller i sig, klockan är ju bara tjugo över sju! =O
Nu sitter jag åter här igen i soffan med Dora på tv´n! Maken sover, Teo har somnat om efter lite mat och Tilda ligger här bredvid och kollar på tv o myser på kudden o me en filt om sig =) Älskade sessan!
Annars händer här nog inte så mkt annat idag, vi får ta dagen som den kommer helt enkelt...

Tyckte Ni rätt låt vann igår på Melodifestivalen?
Jag tyckte nog den var rätt bra faktiskt men om den skulle vunnit är jag osäker på, jag gillade verkligen Salem´s låt!
Det var många bra låtar i årets upplaga så det var svårt men jag trodde faktiskt att Darin skulle komma bättre till, likaså Ola men icke..... =S

Nåväl, vi har ändå ingen större chans i Schlagern .. e ju alltid balkan låtar som vinner, undantagsvis nu Norges vinst förra året...fast han kommer ju ursprungligen från ett öststatsland! haha.....
Nu lämnar jag bloggen för stunden, kanske blir fler inlägg idag.........
CIAO!!!

Älskade prinsessan poserar....

En liten hand i en stor hand.... =)

Inga kommentarer: