söndag 7 mars 2010

Underbart vår-väder denna söndag!

Ja gud vilket underbart vårväder vi har haft idag! Helt ljuvligt!
Mera sånt vill vi ha för att glömma den hemska snön........haha.
Idag har vi mest bara tagit det lugnt, små-städat och tvättat sen vart vi på IKEA o ILVA med svärfar/farfar och familjen Olsson.
Det var en skön promenad dit men lite kyligare på vägen hem ett par timmar senare! Men det var trevligt, dessvärre var butiken som vi skulle till stängd men men.
Nu sitter jag här o väntar på att lillkillen ska vakna så han kan få sitt sista mål för natten, Tilda blev nattad av mig idag och hon somnade på tre röda sekunder efter att vällingen var uppdrucken! =)
Gubben hade d dock jobbigare igår kväll......haha!
Nu börjar lillkillen gny o vrida o vända sig så jag får nog avsluta här men lämnar er med lite bilder som e tagna me mobilen ikväll!
Ha en fortsatt trevlig söndag kväll och en skön vecka! Förresten, idag har jag namnsdag =) tjohoo............skrattar.


Jag avnjuter en liten cola o överblivna fredagschips medans Teo nannar!

Och jag har som vanligt varit inne o läst Hanna o Ellens vardag! ;)

En busfia som alltid har bus i blicken när kameran kommer fram!

Gud vad jag älskar mina underbar och vackra små barn, Ni är mitt allt!
Älskade Tilda & Teo!!!
Mamma o pappa älskar er!

CIAO!!!

1 kommentar:

Hanna, sa...

hejpå er! va sägs om en promenad imorrnbitti om det är lika underbart väder som det varit i helgen!? typ när tilda är lämnade på dagis? ha en fortsatt mysig kväll! puss o kram