tisdag 30 mars 2010

Hårt arbete!


(Balkongen som den ser ut nu efter städandet...denna eftermiddag var det 25+ grader på vår fina balkong..
syrran, brorsan och svärmor njöt av värmen samt jag och Tilda...)


Hårt arbete gjorde det fint i slutändan på balkongen...
Så nu är där nästintill vårfint där ute =) Bara lite smått som ska
ner i källaren.
Försökte ta foto nere i förrådet men det blev inge bra alls så tyvärr kan jag inte
visa vårt hårda arbete, ni får helt enkelt lita på mitt ord när jag säger att där är städat
och fint och framförallt Organiserat!
Ikväll har Tilda lekt med leran och nu har hon precis somnat, Teo han börjar så smått vakna till liv för att få sitt sista mål mat innan natten.
Jocke tittar på fotboll så klart fast jag satt o tittade på CSI på femman =( tack älskling!
Nu ska jag gå å förbereda sovrummet för natten och göra lite mat till lilleman!
Imorgon är det besiktning av bilen....suck....hoppas på det bästa men tvivlar starkt på mitt hopp!
Syrran kommer redan kvart i åtta för att passa barnen medans jag är iväg sen åker hon hem till Schweiz igen nån timma senare! Har varit riktit roligt att haft henne här, kommer sakna henne...och Tilda kommer säkert också att sakna henne, hon har äntligen lärt sig säga moster =)Pluttan....
Inbjudningarna till dopet är utskickade....äntligen! Undrar hur många av dom alla man bjudit som kommer?!? hmm......
Natti natti!
Ciao!

1 kommentar:

Hanna, mamma till Ellen sa...

Vi kommer ;) fint ni har fått det.. måste också ta tag i att städa vår balkong.. ser ut som ett bombnedslag där!