söndag 21 mars 2010

Nostalgi-foton


Här har vi gravid magen bara dagarna innan vår älskade prinsessa såg dagens ljus för första gången =) Hon kom ut i vecka 37+ (v.38) 1/2-2008
Som hon var längtad....
Älskade Tilda!

Sen har vi nästa gravida mage, taget 2 veckor innan lillebrors ankomst.
Även lillebror var längtad av oss alla och mest spänd på Teo var förstås storasyster Tilda =)
Han såg dagens första ljus i vecka 37+ även han...12/2-2010
Älskade Teo!
Bägge våra barn är för tidigt födda enligt BM och deras snurror, men enligt mig själv kom dom precis när dom skulle komma vilket jag hade pejl på redan från början! O visst fick jag rätt, förutom att Teo kom ett par dagar tidigare än vad jag förutspått!
Tilda var beräknad till den 16 februari men kom den 1 februari
Teo var beräknad till den 3 mars men kom den 12 februari
Bägge 2 kom ut i vecka 38 (37+nån dag)
Men det har ingen betydelse hur tidiga dom är, dom var lika efterlängtade ändå och dom var mer än välkomna när dom väl kom och lika älskade för det!
Efter ngra motgångar i bebisverkstaden är vår familj äntligen komplett med 2 helt underbart ljuvliga barn som vi älskar mer än livet självt!
Mammas o pappas små älsklingar!

2 kommentarer:

Hanna, mamma till Ellen sa...

Jajamen idag har jag varit hemmafru delux, här e så rent och fint hemma nu, damsugit, skurat och nu ska det plockas undan lite till medan lillan tar sig en powernap.. men du behöver inte vara orolig, har hunnit shoppa idag med ;) har lagt undan en tunika som Anders ska hämta på vägen hem! ;) va händer imorrn? Har teo blivit bättre med hostan? puss o kram

Alexandra sa...

Jag hoppas lite att min kommer lite tidigt. Inte HUR tidigt som helst. Men någon vecka eller så iaf :)
Vart i södern bor du? Kram