onsdag 10 mars 2010

Välkommen kväll

God afton kära läsare!
Undrar om jag har ngra läsare över huvudtaget förutom Hanna då förstås ;) ?!?!
Dagen idag har varit helt okej tycker jag, trots att Tilda haft sin lediga ifrån dagis idag. Hon har skött sig alldeles utmärkt idag, bara lite små utbrott men inga större tack o lov. Däremot har Teo varit lite gnällig och ledsen med jämna mellanrum, misstänker magont! Han har inte varit en nöjd bebis idag inte men jag har varit med om värre =)
Nu nattas Tilda av maken min och jag sitter här o skriver en liten kvällsuppdatering innan Roomservice kl 20 och Fuskbyggarna kl 21 =) Ikväll får jag ha min make i soffan tillsammans med tv-program jag kan titta på ;) inte bara den dära jädrans sporten!
Min hosta är väl sådär...hostar i perioder o då kan jag inte sluta hosta.....kan man ringa vc o be dom säga till läkaren att ringa in ett recept?!?! Vill ha Coccillana........var ju inte så mkt i Tildas flaska!
Letade foton på datorn o fann ett sött äldre foto på Tilda...så liten hon var och för den delen är hon ju fortfarande petit! =)

Världens sötaste prinsessa är hon ju vår älskade Tilda! Ni skulle se henne så duktig hon är med sin lillebror och xtra söt är hon när hon säger hans namn....hihi! Älskade pluttan!

Och sen har vi ju även vår älskade lilla son som inte är så liten längre tycker vi, han verkar ha gått upp i vikt då jag tycker mig känna en viss xtra tyngd när jag matar honom och Jocke märker att han blivit längre då han har honom i sitt knä!
Men vi får helt enkelt se imorgon då jag ska till BVC för vägningen som jag egentligen skulle gjort förra veckan!
Nu ska jag avsluta för att ta mig ett bloss innan tv-programmen!
Ha en skön afton.
CIAO!!!

1 kommentar:

hanna, sa...

Ja jag läser då iaf ;)