onsdag 3 mars 2010

Sjuk o smått handikappad!

Förlåt att jag inte uppdaterade ngt igår som jag lovade Hanna och Åsa!
Jag hade svårt att sitta upprätt och ligga med för den delen, idag känns det lite bättre men jag e ganska smärtpåverkad trots Tramadol och Ipren.
Jocke var ju sjuk förra veckan och detta har jag nu lyckats få samt en muskelsträckning i nacke, axel plus att jag hostar så mkt att jag hostat sönder lungorna känns det som.
Misstänker lunginflammation men jag avvaktar nån dag innan jag går till läkaren, dom kan ändå inte göra ngt åt min muskelvärk.
Blir till att ta sig till apoteket idag o hämta ut Coccillana-Etyfin för hostan, Voltaren-gel för axeln o nacken, samt Alindrin för febern!
Fast d blir inte förräns mamma kommer, dom erbjöd sig att komma ner o hjälpa mig med barnen då jag inte kan bära eller så överhuvudtaget. Så snällt av dom =)
Tack mamma, du och Thore är guld värda! Att ta sig ända från Karlskrona till mig bara för att jag är handikappad och sjuk.........Älskar er!
Nu orkar jag inte sitta här längre!
Teo gråter och Tilda smutsar ner......dags att sätta handikapp o feber åt sidan o va mamma!
En mamma har inte tid att va sjuk.........när hon e ensam hemma!
Foton kommer när jag orkar sitta här längre stunder!

Ciao!!!

Inga kommentarer: