tisdag 16 mars 2010

Tisdags bilder


Dagens blogg handlar mest bara om bilderna....känner att jag inte har ngn ork att skriva ngt vettigt ikväll.
Blev inget inlägg igår heller för den delen...kära bloggläsare....jag har inte gett upp, bara haft mkt här hemma som sysselsatt mig ! =)
Sen för den delen har här inte hänt så mkt intressant direkt....
Nu lämnar jag er med bilderna på vår dotter och en bild på Teo högst upp på sidan =)
CIAO!


Börjar misstänka att vår älskade sessa är närsynt...haha...hon står allt som oftast direkt framför tvn o tittar....hehe!


Hanna, tack för besöket idag och hoppas öronskydden hjälpte söta Ellen på hockeyn ikväll...dessvärre bjuder jag inte dig på mer denna afton =) Men lovar att skriva lite mer imorgon! hihi....

1 kommentar:

Hanna, sa...

jag blir så nöjd när jag får se fina bilder :) sötisarna! tack för lån av hörselskydd, va klockrena, Ellen kollade halva första perioden och sen sov hon resten, rörde inte en min när alla skrek och hoppade, så de hjälpte verkligen!! sov så gott!!! kram kram