söndag 21 mars 2010

Sköna lugna söndag....

Hej hej på er!
Natten gick bra ... han åt kl 19 och somna sen klockan 20 och vaknade inte förräns kl. 01,15 =O
Det var riktigt nice....sen somnade han om till 04,45 efter lite mat förstås! Riktigt j*vla nice!
Sen klockan 05 hade han svårt att finna ro så han och jag gick och lade oss på soffan där vi till sist somnade gott!
En liten Tilda kom o väckte mig kvart i sju och jag fick sätta på Pippi till henne sen låg jag o halvslumra medans hon lugnt o stilla tittade på Pippi! =)
Klockan 08 lämnade min ända soffan för att sätta på kaffe och göra ersättning till Teo som
vaknat till liv.
Så denna natt ska jag inte klaga på =)
Dagen har varit rätt lugn...han har inte skrikit lika mycket idag som igår vilket e rätt skönt.
Han sket en rejäl klick imorse och det var kanske det som behövdes för att få lite lugn, däremot är hans hosta sämre...funderar på att ringa vc imorgon o be om råd o hjälp!
Annars har här inte hänt så mkt hos oss idag....vi tog en långpromenad tidigare idag i det sköna vädret, dock försvannt solen när vi kom ut men det var rätt skönt ändå!
Nu sitter vi här i soffan och Jocke busar med Tilda samtidigt som han tittar på fotboll, Teo har somnat en stund och jag sitter här uppdaterar er lite. =)
Jag har så grymme ont i bihållorna, det dunkar på som sören....blir d inte bättre får jag nog ta kontakt med VC igen och få medicamenten för det! suck.....
Vad kommer här näst kan man fråga sig........?!?!
Nä gott folk nu ska jag snart börja laga mat så jag avslutar här för att surfa vidare ut på nätet!
Ha en skön söndag och en givande vecka!
CIAO!!!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Naw! Du är välkommen att följa min blogg närmre än på avstånd oxå :) Hihi! Tack för fina ord. Det behövs. Jag hoppas det snart "är över". Men det är så mysigt att känna bebisen o så. Men det är så tuuuungt nu :P
Det va två bedårande barn du har! Fina namn oxå. Passar jättebra ihop :)
KRAM