onsdag 24 mars 2010

God morgon...

God morgon ljuva onsdag!

(ett litet leende till storasyster)
I väntan på min syster, barnens moster, sitter jag här och skriver lite medans Tilda tittar på Pippi och Teo sover!
Har precis varit inne och beställt 3 nya Pippi filmer till dotra vår...hon tröttnar rätt fort nu på sina filmer och det är ju inte så konstigt när hon ser dom si så där 25 ggr/dag! haha...pluttan.
Passade även på att beställa
New Moon
till min
Twilight-samling! =)
Längtar till sommaren då 3an kommer på bio!
I dag händer nog inte så mkt tror jag...jag har bilen idag så kanske vi beger oss till antingen Mobilia eller JägersroCenter för lite shopping till kyl/frys och kläder kanske =)
Vi får se vad som händer helt enkelt....
Nu tänkte jag avsluta och gå å klä på lillstintan lite kläder, sätta barnen i vagnen och gå ut med vovven som väntar så snällt på att få komma ut på morgonpromenaden!
Blir nog en vända ner till centrum och handla frukostbullar så vi kan fika när syrran kommer...ja så får det bli.
CIAO!!

Inga kommentarer: